Voor de periode van februari 2016 tot februari 2017 is SHS Delft op zoek naar twee bestuursleden: een nieuwe secretaris/voorzitter en een nieuwe penningmeester. Ben jij op zoek naar een uitdaging en heb je grote behoefte aan het opdoen van praktijkervaring in de bouwwereld? Dan is SHS Delft misschien wel iets voor jou! 

SHS Delft houdt zich bezig met het oplossen van de structurele kamernood door de tijdelijke transformatie van leegstaand vastgoed tot studentenhuisvesting. Dit gehele proces van initiatief tot beheer wordt door de bestuursleden beheerst en georganiseerd. Het bestuur bestaat uit vier leden: een voorzitter, secretaris, penningmeester en een bestuurslid vastgoed. Elk bestuurslid kent eigen verantwoordelijkheden en werkvelden. De bestuursfuncties zijn allen fulltime. Ieder halfjaar worden twee van de vier bestuursleden vervangen, dit zorgt voor een optimale doorstroom en een minimale inwerkperiode.

 

Secretaris/Voorzitter
De secretaris houdt zich overwegend bezig met promotie van de stichting en verslaglegging van de voortgang van de stichting en projecten. Je zorgt voor continue naamsbekendheid van de stichting en houdt nieuwe ontwikkelingen in de vastgoedbranche in de gaten. Samen met de voorzitter ben je vaak aanwezig bij gesprekken met externe partijen, waardoor je veel nieuwe contacten op doet.  Verder ben je de controlerende factor binnen het bestuur en is het zaak om overzicht te houden over alle bezigheden van jouw mede bestuursleden.

De periode als secretaris dient tevens als inwerkperiode voor het voorzitterschap, dat je vanaf september 2016 zal verkrijgen. Als voorzitter ben je het aanspreekpunt voor interne en externe partijen, waardoor je zal optreden als het gezicht van de stichting. Je stuurt het bestuur in haar dagelijkse werkzaamheden en je legt de focus op prioriteiten voor de lange termijn. Hiernaast leid je als voorzitter de interne- en externe vergaderingen.

 

Penningmeester
De penningmeester is verantwoordelijk voor het uitzoeken van de financiële haalbaarheid van projecten. Je brengt hiervoor onder andere de bouw- en exploitatiekosten van transformatieprojecten in kaart. Daarnaast is het jouw taak om de juiste huurprijzen te bepalen voor de kamers door middel van het uitvoeren van een marktonderzoek. Hierbij bewaak je in samenwerking met het bestuurslid vastgoed de betaalbaarheid en kwaliteit van de studentenwoningen. Naast het rekenen aan nieuwe projecten, ben je verantwoordelijk voor de financiële administratie van de reeds opgeleverde projecten. Niet onbelangrijk, is het tevens de taak van de penningmeester om de financiële continuïteit van de stichting te waarborgen. Hierbij behoren activiteiten zoals jaarrekeningen en begrotingen opstellen, sponsoring zoeken en het beheren van de liquide middelen ook tot jouw takenpakket.

 

Past één van deze omschrijvingen goed bij jou en ben jij toe aan een jaar vol verantwoordelijkheden en praktijkervaring? Wil jij de leegstand terugdringen en zelf de woningnood onder studenten aanpakken? Stuur dan voor 1 november je cv en motivatie naar info@shsdelft.nl!

Neem gerust contact met ons op voor eventuele vragen.

Share on Facebook24Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Email this to someone