SHS Delft zoekt jou!

Vastgoedontwikkeling met studenten en voor studenten!

Bij SHS Delft zet je je een jaar lang fulltime in voor je eigen vastgoedonderneming. Klaar om je eigen projecten en ideeën werkelijkheid te zien worden? Meld je aan of lees verder!

MELD JE AAN!
Professioneel netwerk opbouwen

Dagelijks kom je in contact met professionals uit de vastgoedwereld. Daarnaast bestaat de raad van toezicht uit 5 zeer ervaren mensen uit verschillende diciplines binnen de vastoedwereld. Dit zijn relaties voor het leven.

Baas van je eigen onderneming

In een bestuursjaar bij SHS Delft bepalen jij en je bestuursgnoten de koers van jullie eigen bedrijf. Wel of niet een project beginnen? Investeren of juist bezuinigen? Jullie zijn de baas!

Werken aan echte projecten

In tegenstelling tot je studie spelen alle onderhandelingen en processen bij SHS Delft zich af in de praktijk. Wat je bij SHS Delft presteert is nog jaren tastbaar en toonbaar!

Innovatieve woonvormen bedenken

Als jonge mensen proberen we innovatief te zijn en projecten duurzaam aan te pakken. Niet zomaar studentenwoningen realiseren, maar ook kijken hoe hiermee maatschappelijke meerwaarde kan worden gecreëerd.

voorzitter

Na een half jaar secretaris te zijn geweest, treed je aan als voorzitter. De voorzitter is vooral actief op organisatorisch vlak en is dan ook verantwoordelijk voor de lange termijn planning. Je bent aanwezig bij belangrijke vergaderingen met verschillende partijen, vaak samen met de secretaris. Je legt veel contacten en je bent het gezicht van de stichting. Als voorzitter bezoek je vaak congressen en geef je presentaties. Daarnaast ben je ook de schakel tussen je bestuursgenoten en zorg je ervoor dat alles tussen de andere bestuursleden goed verloopt.

secretaris

Als secretaris ben je verantwoordelijk voor de continuïteit van de stichting en het uitdragen van de booschap van SHS Delft. Je beheert dan ook alle social media, de info mail en doet alle bijbehorende promotie. De secretaris is daarnaast bezig met veel korte termijn zaken en is vaak samen met de voorzitter aanwezig bij gesprekken met externe partijen. Als secretaris ontwikkel je in een half jaar een uitgebreid inzicht in de gang van zaken, waardoor je daarna geschikt als voorzitter kunt aantreden.

Bestuurslid vastgoed

Als bestuurslid vastgoed ben je steeds op zoek naar nieuwe projecten. Je bent bezig met het maken van de ontwerpen en stelt samen met penningmeester de businesscase op. Zo ontwerp je de plattegronden en maak je de bouwplanning. Ook ben je tijdens de bouw verantwoordelijk voor de planning en het aansturen van de werkzaamheden. Voor bestuurslid vastgoed zijn duurzaamheid en innovatie belangrijke aspecten.

Penningmeester

De penningmeester gaat natuurlijk over de financiële zaken van de stichting. Één van de hoofdtaken die je als penningmeester hebt, is het bijhouden van de boekhouding om zo de continuïteit van de stichting te waarborgen. Daarnaast ben je ook veel bezig met acquisitie van nieuwe projecten en het opstellen van businesscases hiervoor. Ook behartig je de belangen van de studenten in de vorm van onderhandelingen over de huurprijzen of de servicekosten en controleer je de kwaliteit van de exploitatie.

Schrijf je in voor bestuur 20!

In september zijn we op zoek naar een nieuwe secretaris/voorzitter en een nieuw bestuurslid vastgoed, die samen met Jelmar en Philip onderdeel willen worden van bestuur 20! 

Schrijf je in!

Geef je interesse op voor bestuur 21!

Het bestuur wisselt twee keer per jaar de helft, zodat de continuïteit gewaarborgd blijft. Geef alvast je interesse op, als je geïnteresseerd bent in een een rol als secreatris/voorzitter of penningmeester in februari!

Geef je interesse op!